aapjes, rijstvelden en heel ubud met de voet bewon - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Amy - WaarBenJij.nu aapjes, rijstvelden en heel ubud met de voet bewon - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Amy - WaarBenJij.nu

aapjes, rijstvelden en heel ubud met de voet bewon

Blijf op de hoogte en volg Amy

18 November 2014 | Indonesië, Banjar Penestanan Kaja

Dag 3 in Bali, de jetlag is gelukkig al een stuk minder. Ik begin redelijk gewend te raken aan de badkamer buiten, een bed van riet en bamboe, het gekukelekuu vanaf 4 uur 's nachts van hanen en wanneer de rijst opstaat gaan de meisjes gewoon even op de grond in de keuken liggen slapen. Het omschakelen ging veel makkelijker dan ik had gedacht, lekker back to basic! Deze week hebben we een introductie progamma in Ubud, veel lopen maar wat is het mooi hier! Dag 1 hebben we een traditionele markt en Monkey forest bezocht (jep we stammen echt van de apen af ben ik bang) en 's avonds zijn we naar een Balinese dansshow geweest, ik viel inslaap tijdens de show oepsss.. Terwijl ik dit schrijf kom ik helemaal bij van een wandeling langs de rijstvelden en Ubud village. Na twee dagen 12 km te hebben gelopen, hebben we het wel even gezien. De Bahasa les begint, let's learn some Indonesian words! Salam dari Bali!

  • 18 November 2014 - 11:19

    Rosanne Weerheim:

    wauww, ik wil meeeer foto's. En vergeet niet een aapje voor me mee te nemen he! Geniet er van schat, ik zit lekker in de les me mooie kunst te bespreken.

    Van de week face time, dikke kus!!

  • 18 November 2014 - 12:39

    Anouck Karsdorp:

    super leuk ams! veel plezier en doe je best!
    dikke kus

  • 19 November 2014 - 18:27

    Ben Van Bekkum:

    Klinkt al goed ams! Heel veel plezier,
    ben benieuwd naar je nieuwe verslag!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Banjar Penestanan Kaja

Amy

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 4932

Voorgaande reizen:

14 November 2017 - 14 December 2014

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: