Goodbye Holland! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Amy - WaarBenJij.nu Goodbye Holland! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Amy - WaarBenJij.nu

Goodbye Holland!

Blijf op de hoogte en volg Amy

14 November 2014 | Nederland, Schiphol

Wat nog heel ver weg leek, besef ik nu dat toch echt mijn reis naar Bali is begonnen! Met een traan en een lach zit ik in de gate, wat ga ik iedereen missen! Maar tegelijk kan ik niet wachten tot de 17 uur vliegen om zijn en ik aangekomen ben op Bali. Ik ga jullie zeker op de hoogte houden! En lieve vrienden, het boekje waar jullie in hebben geschreven moet ik misschien nog even mee wachten. Ik betwijfel of ze genoeg tissues in het vliegtuig hebben! Hihi het wordt tijd om in te stappen, mijn volgende bericht zal vanuit Bali zijn! Dikke kus Amy

P.S. Pap, mam dankjewel dat jullie mij altijd supporten in alles wat ik doe!

  • 16 November 2014 - 12:17

    Evelien Aniba:

    Ahhhhh geniet!!!! XXX

  • 16 November 2014 - 12:46

    Audrey Woning:

    Have Fun skatje

  • 16 November 2014 - 12:57

    Anne & Fam:

    Heel veel plezier mop! Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van je Baliavontuur. Dikke X

  • 16 November 2014 - 13:23

    Jeannette Karsdorp:

    lieve Amy, geniet van je avontuur.
    en leuk dat we het op deze manier kunnen volgen.
    liefs vanuit Berkel

  • 16 November 2014 - 13:50

    Julie:

    Veel plezier! Mis je ❤️

  • 19 November 2014 - 17:51

    Luna Kuijntjes:

    Kanjer!❤️❤️❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Amy

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 4947

Voorgaande reizen:

14 November 2017 - 14 December 2014

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: