Roadtrip N.1 - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Amy - WaarBenJij.nu Roadtrip N.1 - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Amy - WaarBenJij.nu

Roadtrip N.1

Blijf op de hoogte en volg Amy

27 November 2014 | Indonesië, Banjar Penestanan Kaja

Inmiddels week 2, laat ik maar weer eens een verslagje schrijven want er is genoeg om te vertellen! Laat ik beginnen bij vrijdag, de laatste dag van de introductie week bezochten we "Pura Tirta Empul" the holy water tempel. Op de foto kun je een beetje een idee krijgen, de tempel staat dus bekend vanwege het heilige water dat gebruikt wordt voor reinigingsrituelen. Er zijn 12 fonteintjes waar je kan bidden of een wens bij maakt. Na lang twijfelen ben ik toch het heilige water in gegaan met mijn sarong (Indonesische doek wat je als rok om knoopt), met mega karpers die onder m'n rok door zwommen en ik dus heel onhandig met m'n handen m'n rok dicht hield alsof ik heeeeel nodig moest plassen, maar zulk soort once in a life time mogelijkheden moet ik toch doen! Na 3 fonteinen geluk, liefde en gezondheid voor familie en vrienden kon ik weinig meer bedenken, een besef moment dat ik naast vrienden en familie weinig nodig heb. Dus uiteindelijk nog maar meer geluk, liefde en gezondheid gewenst, als het nu nog niet goed gaat komen met jullie! Maar wat een gave ervaring! Nadat we ons weer hebben opgefrist van ons heilige zwempartijtje, zijn we klaar voor onze roadtrip richting het zuiden van Bali. Eerste stop, Jimbaran wat bekent staat om geweldig seafood. Aangezien ik met drie meiden ben die gek zijn op seafood gaan we hier een hapje eten, we werden naar een tafel gebracht op het strand. Toen wij om de kaart vroegen zei ze oh loop maar even mee! Wat bleek, je mag zelf je vis uitzoeken. Uhm oké met ogen en al, mijn trek verdween snel.. Maar toch toen ik de complet vis, wel gegrild inmiddels op m'n bord kreeg heb ik het geprobeerd en wat was het lekker! Weer een vooruitgang, ik eet vis met ogen graatjes en al!! Laat kwamen we aan bij ons hotel in Uluwatu. 'S ochtends een heerlijk ontbijtje, moesten we proberen aangezien de wificode; bestfoodoke was. Ze zijn erg creatief hier hè? Met een vol buikje, op naar Padang-Padang beach. Iets verder lopen dan gedacht, gooien we versleten onze spullen in het zand. Volgende keer is het verstandig om eerst m'n schoenen op te bergen want nog geen 10 min op het strand en m'n net gewassen stralend witte all stars met bezweten sokken zijn gestolen.. Nha hopen dat een arm Balineesje er blij mee is! Het strand hadden we dus wel weer gezien, op naar het hotel wat we geboekt hadden voor de 2e nacht. Wat voelde we ons hier prinsessen, geweldig hotel! Met moeite moesten we zondag ochtend dat heerlijke bedje verlaten voor een drukke dag, met op de planning; Uluwatu tempel, turtle island, snorkelen, zilver&goud smid, coffee plantage, olifanten tempel en tot slot pizza! Een drukke maar super leuke dag, alles is even mooi en bijzonder hier. Ik zie dat ik al heel wat geschreven heb, ik kan nog wel even door maar dat doe ik jullie niet aan! Er komt snel een volgend verslagje over m'n eerste week les geven aan kindjes van 3 tot 5, ook te leuk! XXXXXXX

  • 27 November 2014 - 07:53

    Wilma:

    Hoi lieve Amy wat vertel je het allemaal leuk en wat fijn dat je t naar je zin hebt, dikke kus xx

  • 27 November 2014 - 09:33

    Mercedes:

    hey lieve schat,
    Zie dat het geweldig is, vele bekende plekken waar wij ook zijn geweest.
    Een reis die je altijd zal bijblijven. Veel plezier lieve Am.
    De warmte bronnen zijn ook geweldig!!! Heerlijk om in te zitten.
    Tot snel schat xxxxxxxxx x

  • 27 November 2014 - 20:38

    Ellen-Britt:

    Heerlijk om te lezen! Super trots en een ervaring voor het leven snoeppie, lover you xxx

  • 01 December 2014 - 17:10

    Ruud:

    Mooi verhaal heel plezier
    gr carla en ruud en groete van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Banjar Penestanan Kaja

Amy

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 4927

Voorgaande reizen:

14 November 2017 - 14 December 2014

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: